sabato 2 novembre 2019

PROJEKT "DOBRODOŠLI 2019/20"


Kot že vrsto let je v začetku novega šolskega leta stekel na našem liceju sprejem novih dijakov, ki so po uradnem pozdravu v veliki dvorali, lahko spoznali sovrstnike, vodstvo šole, profesorje in skrite kotične.
Projek si je zamislila in vodila s sodelavci profesorica Jana Veljak, ki je poskrbela tudi za kratek opis in zbrala priložena mnenja dijakov. 
Za fotografsko gradivo je poskrbel mentor likovne in dijaki sami.



***

Prebiti led, spoznati se in delati v skupinah. To se glavna načela projekta Dobrodošli, ki ga izpeljemo na šoli vsako šolsko leto septembra . V naše kroge pristopijo takrat prvošolci, ki se med sabo bolj malo poznajo. S tem sprejemom imajo priložnost, da se soočijo z vrstniki, začnejo se družiti in navežejo stike iz katerih nastanejo prijateljstva.




Sestava skupin:












***
Tako smo letos odpešačili iz šole do SSGj,  (čeprav so nekateri stokali, da jih hoja utruja), prijetno kramljali in nadaljevali z obiskom manj poznanih prostorov našega teatra.













***
Sprejel nas je direktor Danijel Malaln in nas povabil, da se  po skupinah podamo po sobah, odru, pododrju, zaodrju, prostoru za rekvizite, prostoru za igralce, niši za šepetalca, garderobi in še pa še bi lahko naštevali.
Med obiskom so dijaki slikali vse to, kar se jim je zdelo zanimivo in značilno za gledališče. Nastale so kar lepe ‘fotke’   in prve tri uvrščene so bile nagrajene v pizzeriji, kjer smo (slastno) zaključili pobudo.













PROJEKT DOBRODOŠLI: kaj so napisali dijaki

1--PROJEKT DOBRODOŠLI MI JE BIL VŠEČ, KER SMO SI OGLEDALI SKRITE KOTIČKE SSG-ja, KI SO ME PRESENETILI.

2--Projekt je bil dober še posebno zaradi tega, ker smo spoznali skrite prostore gledališča in videli, kako potekajo vaje za predstave.

3--PROJEKT DOBRODOŠLI MI JE BIL VŠEČ. POTEKAL JE LEPO IN PROSTORI, KI SMO SI JIH OGLEDALI SO RES PRIVLAČNI. TO DA SMO ŠLI NA KONCU V PIZZERIO JE BILO ZELO V REDU!

4--Sprejem v dvorani SSG-ja je bil v redu. Lahko bi se izognili uvodnih igric, a obisk gledališča je bil zanimiv.

5--ZELO SEM SE ZABAVAL, KO SMO SLIKALI ZA FOTOGRAFSKI NATEČAJ 'SKRITI KOTIČKI'. Delo je potekalo v mešanih skupinah, tako sem spoznal nove prijatelje in prijateljice. Zelo mi je bila všeč pizza, ki smo jo pojedli za kosilo v pizzeriji.

6--PROJEKT DOBRODOŠLI SE MI JE ZDEL ZANIMIV, TER LEPA PRILOŽNOST, DA SMO SE BOLJE SPOZNALI. PRIJETNO JE BILO DELO V SKUPINAH, SAJ SMO SODELOVALI IN SE ZABAVALI. RES LEPA DOBRODOŠLICA.

7--Zelo mi je bil všeč ogled gledališča, celoten projekt je bil zanimiv. Lepo bi bilo, da bi še kdaj organizirali kaj podobnega tudi z drugimi dijaki, našimi sovrstniki z drugih šol.

8--PROJEKT DOBRODOŠLI  JE BIL ZABAVEN IN POUČEN. RAZKRIVALI SMO SKRITE KOTOČKE SSG-JA IN SI OGLEDALI, KAKO POTEKAJO VAJE ZA PREDSTAVO. PO OGLEDU SMO ŠLI NA PIZZO.  V PIZZERIJI SO PROFESORJI NAGRADILI NAJLEPŠE FOTOGRAFIJE, KI SO NASTALE MED OGLEDOM TEATRA.

9—Malce sem se dolgočasil, ker moja skupina ni bila posrečena.

10 -Izlet je bil lep, zanimivo je bilo pogledati v prostore, ki jih ne poznamo in razkrivati skrivnosti gledališča.
Tudi zaključiti izlet v pizzeriji je bila dobra ideja, ker ob tisti uri sem po navadi lačen.
 





Nessun commento: